Приемна на офис - с рецепция и кът за сядане
Обзавеждането за приемна в офис трябва да се съобрази с редица фактори: дейностите, които се осъществяват в кантората, среден брой посетители на ден, архитектурните дадености на мястото и разбира се с вкуса и предпочитанията на възложителите на проекта. Това е реализация на обзавеждане за кантора с относително високо ниво на активностите в приемната. Обзавеждането е проектирано и произведено изцяло от фирма GTC Design. С помощта на подходящи мебели по поръчка пространството в стаята бе разделено на две основни зони - рецепция и кът за посетители. Рецепцията обзаведохме с висока регистратура с удобно бюро и стъклен плот. Работната зона проектирахме така, че да се обслужва от допълнителни ниски корпусни мебели - шкафове за документи, етажерки за офис-техниката. Кътът за посетители обзаведохме с конфортен диван. Кожената му тапицерия в ефектен зелен цвят задава ведрото настроение в помещението и прави обстановката, свежа и още по-приятна. Ниската масичка пред дивана е от две подвижни части, което позволява лесно да се обособят нови поситителски кътове в помещението. Корпусните мебели са изработени от ПДЧ плоскости, комбинация в цвят екрю и светъл дървесен фурнир. Още реализации на мебели по поръчка.